"İki kez Bayern'in kapısından döndüm"
Schalke'nin genç yıldızı Max Meyer, Bayern'in kendisi ile ilgilendiğini doğruladı.
2015.01.28 14:37 - Son Güncellenme: 2015.01.28 14:37 - Spor - HABER MERKEZİ
Schalke 04'ün bir süredir dikkat çeken genç oyuncusu Max Meyer, ilk yıllarında iki kez Bayern Münih'in kapısından döndüğünü itiraf etti.
1995 doğumlu Meyer Bild'e yaptığı açıklamada, "12 yaşında Bayern'e gitmem ve orada idmanlara çıkmam söz konusu oldu ancak sonradan gerçekleşmedi." ifadelerini kullandı.
Meyer, sonradan 15 yaşlarında tekrar Bayern ile görüştüğünü ancak bu kez de anlaşamadıklarını söylerken, "Schalke kalmam için beni ikna etmişti." diye konuştu.
Haziran 2018'e kadar Schalke ile sözleşmesi bulunan Meyer, bu sezon Bundesliga'da 14 maçta 2 gol attı.