İki futbolcunun çapkınlık gecesi!

İki futbolcunun çapkınlık gecesi!

Beşiktaş- Galatasaray derbisinin yağış nedeniyle ertelendiği gece, sihah- beyazlı takımın iki futbolcusu Sidnei ile Bebe, Etiler'de çapkınlık turuna çıktı

2012.04.16 11:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
İki futbolcunun çapkınlık gecesi!

Önceki gece sabaha karşı 04.30'da Etiler Marmaris Büfe'ye gelen ikili, ellerinde içki kadehleriyle sipariş verdi. Kendilerini bekleyen özel minibüse binerken gazetecileri fark eden, Sidnei, Bebe ve yanlarındaki kız arkadaşları görüntülenmemek için koltukların arkasına gizlendi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.04.16 11:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A