İki futbolcu Milli Takım kadrosundan çıkarıldı

İki futbolcu Milli Takım kadrosundan çıkarıldı

A Milli Futbol Takımı'nda Mehmet Topal ve Semih Kaya kadrodan çıkarıldı.

2013.11.16 18:57 - Son Güncellenme: 2013.11.16 19:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İki futbolcu Milli Takım kadrosundan çıkarıldı


A Milli Futbol Takımı'nda Mehmet Topal ve Semih Kaya, bel ağrıları nedeniyle 19 Kasım Salı günü Mersin'de Belarus ile oynanacak özel maç öncesi kadrodan çıkarıldı.

Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, A Milli Takım'ın Belarus maçı aday kadrosunda yer alan isimlerden Mehmet Topal ile Semih Kaya'nın, bel ağrılarının sürmesi nedeniyle kadrodan çıkarıldıkları belirtildi.

Açıklamada, her iki oyuncunun da İstanbul'a döneceği ve tedavilerine kulüplerinde devam edileceği kaydedildi.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.16 18:57 - Son Güncellenme: 2013.11.16 19:00 - HABER MERKEZİ
A