İki duvar arasından organik bal çıktı

İki duvar arasından organik bal çıktı

Kadıköy'de bir hafta içinde önce 12 katlı binanın en üst katını,daha sonra bir işyerini işgal eden arılar bu kez de bir Eğitim ve Danışmanlık şirketini bastı.

2012.05.24 14:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İki duvar arasından organik bal çıktı

Yaklaşık bir yıldır işyerinin bir odasını istila eden arıların, çok değerli olan organik bal ürettikleri ortaya çıktı. Kadıköy Bağdat caddesi'nde bulunan 4 katlı bir binanın en üst katında bulunan bir Eğitim ve Danışmanlık Merkezi'ni arılar bastı. Yaklaşık bir yıl önce birkaç tane arının geldiğini gören işyeri sahibi Gülcan Arpacıoğlu, herhangi bir endişe duymadı. Ancak arıların zaman geçtikçe çoğalması üzerine işyeri sahibi durumdan endişe duyarak bir arı uzmanından yardım istedi. Bunun üzerine işyerine gelerek incelemelerde bulunan İstanbul Arıcılar Birliği Başkanı Onur Çilenk, arıların iki duvar arasına büyük bir petek yaptıklarını ve ürettikleri balın çok değerli olduğunu belirledi.Özel kıyafetini giyen Çilenk arılara duman sıkarak sakinleşmesini sağladı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.05.24 14:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A