İhsanoğlu'ndan son açıklama!

İhsanoğlu'ndan son açıklama!

Cumhurbaşkanı Adayı Ekmeleddin İhsanoğlu: "Bende laf bitti. Çok mutluyum. Allah hayırlı uğurlu etsin milletimize"

2014.08.11 14:38 - Son Güncellenme: 2014.08.11 15:02 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
İhsanoğlu'ndan son açıklama!

Cumhurbaşkanı Adayı Ekmeleddin İhsanoğlu bugün öğle saatlerinde Yeniköy'deki evinden çıktı. Danışmanları Özlem Gürses ve Mete Belovacıklı'nın eşlik ettiği İhsanoğlu, karşısında habercileri görünce, " Bende laf bitti " dedi. İhsanoğlu sözlerini," Dün söyleyeceklerimin hepsini söyledim. Hiç ilave edecek birşey yok. Hepinize teşekkür ediyorum. Gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim. Halkımıza, oy verenlere , vermeyenlere teşekkür ederim. Çok mutluyum. Allah hayırlı uğurlu etsin milletimize" diye sürdürdü. İhsanoğlu ardından danışmanlarıyla birlikte kendisini bekleyen minibüse binip uzaklaştı. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.08.11 14:38 - Son Güncellenme: 2014.08.11 15:02 - HABER MERKEZİ
A