Iğdır'da sağlığına kavuşan leylek doğaya kanat çırptı!

Iğdır'da sağlığına kavuşan leylek doğaya kanat çırptı!

Iğdır'da vatandaşlar tarafından bitkin halde bulunan leylek yapılan bakım ve tedavisinin ardından tekrar doğaya bırakıldı.

2024.09.09 15:05 - Son Güncellenme: 2024.09.12 17:16 - Güncel - İHA
A
Iğdır'da  sağlığına kavuşan leylek doğaya kanat çırptı!

Iğdır'da halsiz düşmüş halde bulunan bir leylek, duyarlı vatandaşlar tarafından fark edilerek Iğdır Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü'ne teslim edildi.

Ekipler tarafından alınan leylek, hemen veteriner kontrolünden geçirildi ve gerekli bakımları yapıldı. Vatandaşların duyarlılığı sayesinde sağlığına kavuşan leylek, tedavi sürecinin ardından doğaya geri bırakıldı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.09.09 15:05 - Son Güncellenme: 2024.09.12 17:16 - İHA
A