İdo Tatlıses'in eşi duyurdu: Ailecek Covid-19'a yakalandık
İdo Tatlıses'in eşi Yasemin Şefkatli Tatlıses, ailenin koronavirüse yakalandığını sosyal medya üzerinden duyurdu.
2024.10.27 15:05 - Son Güncellenme: 2024.10.27 15:05 - Magazin - HABER MERKEZİ
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo ile 2021 yılında evlenen ve ikiz çocuk annesi olan Yasemin Tatlıses, son paylaşımında "Ailecek Covid-19'a yakalandık" ifadelerini kullanarak durumu takipçileriyle paylaştı.

Yasemin Tatlıses, paylaşımında hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla alınması gereken önlemlere dikkat çekti:
"Virus eskisi gibi değil, ancak şu sıralar oldukça yoğunuz. Hafta sonu bir kalabalığa girdik ve sonuç olarak hepimiz hasta olduk. Lütfen, eğer hasta hissediyorsanız dışarı çıkmayın ve başkalarını riske atmayın."