İçme suyunda zehir paniği! Kenya'da 148 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Kenya'da yetkililer onlarca öğrenciyi hastanelik eden zehre karşı harekete geçti. Ülke medyası, 148 ortaokul öğrencisinin içme suyu nedeniyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındığını bildirdi.
2023.07.20 08:56 - Son Güncellenme: 2023.07.20 09:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
Kenya merkezli Citizen Dijital'in haberine göre, ülkenin Nyamira bölgesindeki bir okulda 148 öğrenci, mide ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Kavurucu sıcakların hakim olduğu bölgede, Öğrencilerin içtikleri sudan zehirlendiği belirlendi. İlk müdahalelerin ardından öğrenciler tedavi için hastanede tutuluyor.