İçme suyunda zehir paniği! Kenya'da 148 öğrenci hastaneye kaldırıldı

İçme suyunda zehir paniği! Kenya'da 148 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Kenya'da yetkililer onlarca öğrenciyi hastanelik eden zehre karşı harekete geçti. Ülke medyası, 148 ortaokul öğrencisinin içme suyu nedeniyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındığını bildirdi.

2023.07.20 08:56 - Son Güncellenme: 2023.07.20 09:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İçme suyunda zehir paniği! Kenya'da 148 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Kenya merkezli Citizen Dijital'in haberine göre, ülkenin Nyamira bölgesindeki bir okulda 148 öğrenci, mide ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Kavurucu sıcakların hakim olduğu bölgede, Öğrencilerin içtikleri sudan zehirlendiği belirlendi. İlk müdahalelerin ardından öğrenciler tedavi için hastanede tutuluyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2023.07.20 08:56 - Son Güncellenme: 2023.07.20 09:46 - HABER MERKEZİ
A