İçki cinayeti zanlısı Suriyeliler adliyeye sevk edildi

İçki cinayeti zanlısı Suriyeliler adliyeye sevk edildi

ADANA'da, tartıştıkları Suriyeli 24 yaşındaki Abdullah Bekir'i bıçaklayarak öldüren Suriyeli Hasan Hamit, Esat Ermi Heymit, Beşar Musa ile Ali Murmit, adliyeye sevk edildi. Suriyeli zanlılar başka yerde içki içmelerini istediği için aralarında çıkan tartışma sonucu Bekir'i öldürdüklerini itiraf etti.

2016.02.26 13:39 - Son Güncellenme: 2016.02.26 13:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İçki cinayeti zanlısı Suriyeliler adliyeye sevk edildi
01:07 İçki cinayetinin zanlısı Suriyeliler adliyeye sevk edildi

İLGİLİ VİDEO

İçki cinayetinin zanlısı Suriyeliler adliyeye sevk edildi

Merkez Yüreğir İlçesi'nin Doğankent Mahallesi'ndeki çadırlarla yaşayan 3 çocuk babası Abdullah Bekir, çarşamba günü akşam çadırının önünde içki için gruba müdahale edince bıçaklanarak öldürüldü. Olayla ilgili Suriyeli Hasan Hamit, Esat Ermi Heymit, Beşar Musa ile Ali Murmit gözaltına alındı.

Zanlılar, çadırda kaldıklarını, akşam saatlerinde birlikte içki içerken Abdullah Bekir'in yanlarına gelip, "Burada içki içemezsiniz, benim ailem, çocuklarım var. Rahatsız oluyorlar" diyerek kendilerini uyarmak istediğini, bu yüzden de tartışma çıktığını söyledi. Şüphelilerden Ali Murmit, tartışmanın büyümesi üzerine Hasan Hamit'in Abdullah ölen Bekir'i bıçakladığını ileri sürdü. 

Katil zanlısı 4 Suriyeli ifadelerinin ardından nöbetçi mahkemeye sevk edildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.26 13:39 - Son Güncellenme: 2016.02.26 13:39 - HABER MERKEZİ
A