İçişleri Bakanı Yerlikaya seçim güvenliğine ilişkin basın açıklaması yaptı!
İçişleri Bakanı Yerlikaya, 'Seçim Güvenliği Toplantısı'nda açıklamalarda bulundu.
2024.03.25 10:22 - Son Güncellenme: 2024.03.25 10:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
İçişleri Bakanı Yerlikaya, 'Seçim Güvenliği Toplantısı'a ilişkin basın açıklaması gerçekleştirdi.
Bakan Yerlikaya yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
"31 Mart Mahali Seçimlerinde, seçim güvenliği kapsamında; 324 bin Emniyet Genel Müdürlüğü, 197 bin Jandarma Genel Komutanlığı, 2 bin 850 Sahil Güvenlik Komutanlığı ve 53 bin güvenlik korucusu ve 17 bin gönüllü güvenlik korucusu olmak üzere toplam 594 bin personelimiz görevlendirildi.
Ayrıca kolluk birimlerimize ait helikopterlerimizi uçaklarımızı, İHA/İKÜ'larımızı, göreve hazır vaziyette bulunduruyoruz".