İçişleri Bakanı Yerlikaya'dan Demirtaş ve Ayyıldız'a tebrik
Bursa valisi Mahmut Demirtaş Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ve Emniyet Genel Müdürü Erol Ayyıldız vali olarak atandı. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Göreve gelen isimleri tebrik etti.
2024.08.16 09:07 - Son Güncellenme: 2024.08.16 09:23 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
İçişleri Bakanı Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;
Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valimiz Sayın Mahmut Demirtaş'a yeni görevinde başarılar dilerim. Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Erol Ayyıldız'a emniyet teşkilatına yaptığı hizmetler için teşekkür eder, yeni görevinde başarılar dilerim. Hayırlı olsun...

