İçişleri Bakanı Yerlikaya başkanlığında "Güvenlik Toplantısı" yapıldı

İçişleri Bakanı Yerlikaya başkanlığında "Güvenlik Toplantısı" yapıldı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında "Güvenlik Toplantısı" düzenlendi.

2024.03.12 13:26 - Son Güncellenme: 2024.03.12 13:27 - Güncel - AA
A
İçişleri Bakanı Yerlikaya başkanlığında "Güvenlik Toplantısı" yapıldı

Yerlikaya, "Güvenlik Toplantısı"na ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şunları kaydetti:

"Terör, asayiş, uyuşturucu, yakalamalar, kaçak sigara, makaron, organize suç örgütleri ve düzensiz göç konularını içeren haftalık güvenlik toplantımızı, Bakan Yardımcılarımız, Jandarma Genel Komutanımız, Emniyet Genel Müdürümüz, Sahil Güvenlik Komutanımız, ilgili birim yöneticilerimizle birlikte gerçekleştiriyoruz."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.12 13:26 - Son Güncellenme: 2024.03.12 13:27 - AA
A