İçişleri Bakanı: 20 bin polis alacağız
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: Önümüzdeki dönemde 20 bin polis alacağız. 28 belediyenin yönetimi 15 gün içinde Kandil'den milletin iradesine geçecek.
2016.09.09 18:19 - Son Güncellenme: 2016.09.09 18:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
Önümüzdeki dönemde 20 bin polis alınacağını belirten İçişleri Bakanı Süleyman Soylu "KHK'nın verdiği yetkiyle, 15 gün içerisinde 28 belediyenin yönetimi teröristlerde değil, 28 belediyenin yönetimi Kandil'in talimatıyla değil şu ay yıldızlı bayrağı kendi gönlüne sindirmiş insanların yönetimiyle devam edecektir." dedi.