"İçimde hafif bir burukluk var"
Rıza Kocaoğlu "Kuzey Güney"den ayrıldı ama dizi setinden kopamadı
2012.09.15 11:23 - Son Güncellenme: 2012.09.15 11:23 - Magazin - HABER MERKEZİ
Önceki akşam Nişantaşı'nda görüntülenen oyuncu, sık sık rol arkadaşlarını ziyaret ettiğini söyledi: "Setten bir türlü kopamıyorum, sürekli gidip arkadaşlarımı görüyorum. Ve her seferinde içimde hafif bir burukluk oluşuyor."