'İçim geçmiş, dalmışım, ne oldu?'
Şahan Gökbakar geçtiğimiz gece Etiler'de görüntülendi. Galatasaray - Real Madrid maçında gitmeden önce gazetecilerin sorularını yanıtlayan Gökbakar "Geçen seneki Real Madrid - Galatasaray maçı iyiydi, burada yenmiştik. İnşallah bu maç da iyi olur. Galatasaray'ı takip etmeyi bırakmıyorum." dedi.
2013.09.18 12:31 - Son Güncellenme: 2013.09.18 12:32 - Magazin - HABER MERKEZİ
Fanatik bir Galatasaraylı olduğu bilinen Şahan Gökbakar maç sırasında Real Madrid'in Galatasaray'a altı gol atmasından sonra taraftarların terk ettiği boş tribünleri paylaştığı fotoğrafa " İçim geçmiş, dalmışım... Kötü rüyalar gördüm... Noldu??? " notunu düşerek üzüntüsünü dile getirdi. Real Madrid - Galatasaray maçı, Real Madrid'in üstünlüğü ile 6-1 sona erdi. Sözlerine filminden bahsederek devam eden Şahan Gökbakar "Şubat gibi Recep İvedik'in devamı geliyor." diyerek müjdeyi verdi. İşte Şahan Gökbakar'ın maç sırasında paylaştığı o fotoğraf: