Icardi'nin Fenerbahçe'ye göndermesi olay oldu!

Icardi'nin Fenerbahçe'ye göndermesi olay oldu!

Galatasaray'ın yıldızı Icardi, Fenerbahçe'nin Süper Lig'de Göztepe ile 2-2 berabere kalmasının ardından sarı-lacivertlilere bir göndermede daha bulundu.

2024.08.18 08:42 - Son Güncellenme: 2024.08.18 08:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Icardi'nin Fenerbahçe'ye göndermesi olay oldu!

Süper Lig'in 2. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Göztepe ile kozlarını paylaştı. Gürsel Aksel Stadı'ndaki maçta Fenerbahçe, 45+3. dakikada penaltıdan Edin Dzeko ile 45+7. dakikada Youssef En-Nesyri ile 2-0 öne geçti. Göztepe ise, 68. dakikada Koray Günter'in golüyle farkı bire indirdi.

90+4'te de Romulo'nun golüyle maçta eşitliği getirdi. Kalan dakikalarda başka gol olmayınca dört gollü müthiş mücadele 2-2 sona erdi.

"İYİ GECELER ASLANLAR"

Galatasaraylı futbolcu Mauro Icardi ise karşılaşmanın bitiş düdüğüyle birlikte olay bir paylaşımda bulundu. Sarı-kırmızılı taraftara seslenen Icardi, "İyi geceler Aslanlar" mesajını paylaştı. Bu paylaşım Galatasaraylı futbolseverler tarafından yoğun ilgiyle karşılandı.

LILLE MAÇINDAN SONRA PAYLAŞIM YAPMIŞTI

Icardi, Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu'nda elendiği maçın ardından da sarı-lacivertlilere göndermede bulunmuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.08.18 08:42 - Son Güncellenme: 2024.08.18 08:44 - HABER MERKEZİ
A