Ibrahimovic'ten itiraf
Salı günü Paris Saint-Germain'le olan sözleşmesini yenileyen İsveçli yıldız, yaz transfer döneminde birçok takımla görüştüğünü söyledi.
2013.09.26 21:31 - Son Güncellenme: 2013.09.26 21:31 - Spor - HABER MERKEZİ
Paris Saint-Germain'in yıldız futbolcusu Zlatan Ibrahimovic, yaz transfer döneminde takımdan ayrılmayı düşündüğünü ve bazı kulüplerle görüştüklerini açıkladı.
RMC Sport'a konuşan 31 yaşındaki futbolcu, "Yaz transfer döneminde menajerim birçok kulüple görüşme yaptı. Daha sonra Paris Saint-Germain Başkanı Nasser Al-Khelaifi ile görüştük. Bu görüşme sonrasında ise burada kalmayı seçtim ve teklifi kabul ettim." dedi. Takımda mutlu olduğunu da sözlerine ekleyen Ibrahimovic, "Kararımdan ötürü pişman değilim. Burada tarih yazmak istiyorum." diye konuştu.
Ibrahimovic Fransız kulübüyle olan sözleşmesini 2016 yılına kadar uzatmıştı.