İbrahim Orhan MYO'da mezuniyet coşkusu

İbrahim Orhan MYO'da mezuniyet coşkusu

Uludağ Üniversitesi Yenişehir İbrahim Orhan Meslek Yüksek Okulu'nda mezuniyet coşkusu yaşandı.

2011.06.13 17:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
İbrahim Orhan MYO'da mezuniyet coşkusu

Okul bahçesinde yapılması planlanan tören, havanın elverişsizliği üzerine Koç İlköğretim Okulu'nun konferans salonuna alındı. Program, mezun öğrenciler adına okul birincisi Burcu Sivri'nin yaptığı konuşma ile başladı. Başarısının sırrını programlı çalışmaya borçlu olduğunu dile getiren Sivri, "Okul bitti, ömrümüzün sonuna kadar sürecek eğitim hayatımız ise devam edecek" dedi.
Meslek Yüksek Okulu Müdürü Prof. Dr. Bahri Yıldız, 12. mezuniyet törenini gerçekleştirdiklerini, bu yıl 366 öğrencinin mezun olduğunu belirtti. 11 programda eğitim öğretim hayatına devam eden okulun bugüne kadar toplam 1896 öğrenciyi mezun ettiğini belirten Yıldız, okulun bugünlere gelmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.
Öğrenciler tango gösterisi yaparken, dereceye girenlere ödülleri verildi. Daha mezun olan öğrenciler okul bahçesinde keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutladı.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2011.06.13 17:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A