İBB'de 350 kişinin testi pozitif çıktı

İBB'de 350 kişinin testi pozitif çıktı

İstanbul Büyükşehir Belediyesinde (İBB) çalışan 350 kişinin yeni tip korona virüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Öte yandan 2 bine yakın personel karantinada bulunurken 3 personelin hayatını kaybettiği belirtildi.

2020.04.11 00:38 - Son Güncellenme: 2020.04.11 00:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İBB'de 350 kişinin testi pozitif çıktı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) yetkililerinden alınan bilgiye göre, 350 kişinin yeni tip korona virüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Öte yandan 2 bine yakın personel karantinada bulunurken 3 personelin hayatını kaybettiği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.11 00:38 - Son Güncellenme: 2020.04.11 00:39 - HABER MERKEZİ
A