İbadete açılmasının 4. yılında Ayasofya'da yemek dağıtıldı

İbadete açılmasının 4. yılında Ayasofya'da yemek dağıtıldı

Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğü korumasında olan Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'nin ibadete açılışının 4. yıl dönümü kutlanıyor.

2024.07.24 16:51 - Son Güncellenme: 2024.07.24 16:54 - Güncel - AA
A
İbadete açılmasının 4. yılında Ayasofya'da yemek dağıtıldı

Ayasofya'da ibadete açılışının yıl dönümünde öğle namazı öncesi Kur'an-ı Kerim okundu, dualar edildi.

Öğle namazının ardından Vakıflar Genel Müdürlüğünce ziyaretçilere yemek dağıtıldı.

İstanbul Valisi Davut Gül ile Fatih Belediye Başkanı Mehmet Ergün Turan da halka yemek ikramında bulundu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.07.24 16:51 - Son Güncellenme: 2024.07.24 16:54 - AA
A