İbadete açılmasının 4. yılında Ayasofya'da yemek dağıtıldı
Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğü korumasında olan Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'nin ibadete açılışının 4. yıl dönümü kutlanıyor.
2024.07.24 16:51 - Son Güncellenme: 2024.07.24 16:54 - Güncel - AA
Ayasofya'da ibadete açılışının yıl dönümünde öğle namazı öncesi Kur'an-ı Kerim okundu, dualar edildi.
Öğle namazının ardından Vakıflar Genel Müdürlüğünce ziyaretçilere yemek dağıtıldı.
İstanbul Valisi Davut Gül ile Fatih Belediye Başkanı Mehmet Ergün Turan da halka yemek ikramında bulundu.