Huzur evinde "huzursuz" günler

Huzur evinde "huzursuz" günler

BALIKESİR'in Havran İlçesi'ndeki Şerife-Ali Soylu Huzurevi sakinleri, 10 yıldır bahçelerinde bulunan baz istasyonlarının kaldırılmasını istiyor. Belediye Başkanı Hasan Lofçalıoğlu, istasyonların kendi döneminden önce kurulduğunu belirterek, süre dolunca kaldırılacağını söyledi.

2013.04.03 11:08 - Son Güncellenme: 2013.04.03 11:08 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Huzur evinde "huzursuz" günler

 


Huzurevi bahçesindeki üç GSM şirketine ait baz istasyonlarının kendilerini huzursuz ettiğini dile getiren sakinlerden Erol Başaran, "Huzurevinde yedi kadın 18 erkek olmak üzere toplam 25 kişi kalıyor. Baz istasyonlarının insan sağlığı üzerinde olumsuz etki yaptığı biliniyor. Baz istasyonların buradan kaldırılmasını istiyoruz. Huzurevinin bahçesine, ana binaya yaklaşık 20 metre uzaklıkta baz istasyonlarının kurulmasına izin veren zihniyeti de kınıyoruz" dedi.

Havran'ın Ak Parti'li Belediye Başkanı Hasan Lofçalıoğlu, huzurevi bahçesindeki baz istasyonlarının 10 yıl önce kurulduğunu, yaşlıların bu konudaki sıkıntılarını bildiğini belirtti. Lofçalıoğlu, "Bu baz istasyonları benim dönemimden önce kurulmuş. GSM şirketlerinin sözleşmelerinin bitmesini bekliyorum. Sözleşmeler sona erince, bir daha yenilemeyerek baz istasyonlarının kaldırılmasını sağlayacağız. Yaşlılar bizim başımızın tacı" diye konuştu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.03 11:08 - Son Güncellenme: 2013.04.03 11:08 - HABER MERKEZİ
A