Huzur evinde 35 kişinin Covid-19 test sonucu pozitif çıktı

Huzur evinde 35 kişinin Covid-19 test sonucu pozitif çıktı

Bayburt'taki Memnune Evsen Huzurevi, Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nde yapılan genel sağlık taramasında 27'si huzurevi sakini, 8'i kurum çalışanı toplam 35 kişinin 'Covid-19' testi pozitif çıktı. Kurum, karantinaya alınırken, idari soruşturma başlatıldı.

2020.04.27 10:56 - Son Güncellenme: 2020.04.27 12:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Huzur evinde 35 kişinin Covid-19 test sonucu pozitif çıktı
00:25 Sağlık Bakanı Koca'dan 'evde kalmalısınız' paylaşımı

İLGİLİ VİDEO

Sağlık Bakanı Koca'dan 'evde kalmalısınız' paylaşımı

Bayburt'ta bir huzurevinde, 35 kişide corona virüs tespit edildi.

Bayburt Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne bağlı Memnune Evsen Huzurevi, Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nde genel sağlık taraması yapıldığı belirtildi.

Açıklamada, "26.04.2020 Pazar günü gerçekleştirilen genel sağlık taraması doğrultusunda elde edilen ilk bulgulara göre 27'si huzur evi sakini, 8'i kurum personeli olmak üzere toplam 35 kişinin Covid-19 test sonucu pozitif olarak tespit edilmiştir. Valiliğimizce gerekli tedbirler alınmış olup idari soruşturma başlatılmıştır" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.27 10:56 - Son Güncellenme: 2020.04.27 12:12 - HABER MERKEZİ
A