Huylu huyundan vazgeçmiyor

Huylu huyundan vazgeçmiyor

Futbolculuk kariyeri boyunca 46 kez kırmızı kart gören Kolombiyalı Gerardo Bedoya, ilk antrenörlük deneyiminde yine oyundan atıldı...

2016.03.24 15:32 - Son Güncellenme: 2016.03.24 15:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Huylu huyundan vazgeçmiyor

Kolombiya'nın Santa Fe kulübünde teknik direktör Alexis García'nın yardımcılığına başlayan Gerardo Bedoya, kulübede yer aldığı ilk maçın 21. dakikasında hakem tarafından saha dışına yollandı.

Rakip Junior FC'nin maçta eşitliği yakalamasının ardından hakem ve dördüncü hakeme sert bir şekilde itiraz eden Bedoya, saha dışına yollandı ve futbolculuk yaşamındaki alışkanlığını devam ettirdi. 49 kez Kolombiya Milli Takımı forması giyen defansif orta saha, 2001'de kazanılan Copa America'da önemli bir rol oynamıştı.

2012 yılında oynanan Santa Fe-Millonarios maçında Jhonny Ramírez'e dirsek atan Bedoya, 15 maç ceza almıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.24 15:32 - Son Güncellenme: 2016.03.24 15:32 - HABER MERKEZİ
A