Husilerden Riyad'a balistik füze saldırısı
Yemen topraklarından Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'a atılan 2 balistik füzenin havada imha edildiği belirtildi.
2018.06.24 23:29 - Son Güncellenme: 2018.06.24 23:30 - Dünya - HABER MERKEZİ
Suudi Arabistan devlet televizyonu "El-İhbariyye"nin haberine göre, Yemen'deki Husilerin fırlattığı balistik füze, Suudi Arabistan hava savunma güçleri tarafından başkent Riyadsemalarında imha edildi.
Öte yandan Husilere ait El-Mesira kanalında yer alan haberde, örgütün Riyad'daki Savunma Bakanlığı Enformanyon Merkezi ve bazı hedeflere yönelik "Burkan-2" (Volkan 2) balistik füzeleri attığı ve hedefleri vurduğu iddia edildi.
Suudi Arabistan öncülüğündeki koalisyon güçlerinin Yemen'de meşru yönetime destek olmak amacıyla askeri operasyon başlattığı 26 Mart 2015'ten bu yana Husiler sık sık Suudi Arabistan'ın farklı bölgelerine saldırılar düzenliyor.