Hüseyin Çapkın'dan bombalı saldırı açıklaması!
"Saldırgan önce el bombası atmış daha sonra..."
2012.09.11 13:00 - Son Güncellenme: 2012.09.11 13:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Sultangazi Polis Merkezi'ne yönelik düzenlenen bombalı saldırı ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Hüseyin Çapkın şunları söyledi:
Saldırgan önce el bombası atmış sonra kendisini patlatmış. Patlamada 1 polis şehit olurken, 4'ü polis 3 vatandaş yaralandı. 25 yaşlarında bir erkek olan ce ölen saldırganın kimliğini tespit etme noktasında ciddi aşama kaydettik.