Hülya Avşar: Tek taşımı kendim aldım...

Hülya Avşar: Tek taşımı kendim aldım...

Eylül ayında tv8'de gündüz kuşağında ekrana gelecek olan Hülya Avşar, yaz boyunca hem tatil hem de sıkı bir şekilde spor yaptı. 11 kilo verdiğini söyleyen Avşar, İstanbul'a döner dönmez ayağının tozuyla tenis kortuna çıktı.

2014.08.25 15:17 - Son Güncellenme: 2014.08.25 16:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Hülya Avşar: Tek taşımı kendim aldım...

"SABAH PROGRAMI YAPMAM"
Avşar, "Sabah şovu yapmıyorum, yapmam da! Benim yapacağım program haber saatinde olacak" dedi.
Hülya Avşar'ın Tek Taş Zaferi
"TEK TAŞIMI KENDİM ALDIM"
Parmağındaki tektaş yüzüğüyle dikkat çeken Avşar gazetecilerin soruları üzerine, "Maşallah diyin. Tek taşımı kendim aldım" diye konuştu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.08.25 15:17 - Son Güncellenme: 2014.08.25 16:15 - HABER MERKEZİ
A