Hülya Avşar Bakan Veysel Eroğlu'na sitem etti

Hülya Avşar Bakan Veysel Eroğlu'na sitem etti

Hülya Avşar spor yaptığı ormandaki mekan kapanınca, Twitter'da isyan etti.

2013.04.23 14:35 - Son Güncellenme: 2013.04.23 14:36 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Hülya Avşar Bakan Veysel Eroğlu'na sitem etti

Hülya Avşar, twitter hesabından spor yaptığı ormandaki mekanın kapatılmasına tepki gösterdi.

'SİNİRLİYİM KIZGINIM'
Her sabah spor yaptığı ormandaki tesisin kapatılmasına üzülen Hülya Avşar, üç milyona yaklaşan takipçisiyle yaşadığı üzüntüyü paylaştı ve Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu'na kızgınlığını şu sözlerle dile getirdi: "Bugun bu güzellik bitiyor orman bakanı basta olmak uzere herkese küstüm. Ormandaki tesis kapanıyor birsürü insan aç kalıyor ben beş aydır avaz avaz bağırıyorum kızgınım başımızdaki bakana kızgınım.  Ben bu ülkenin sanatçısı olarak sesimi duyuramadım ya pes üzgünüm sinirliyim kızgınım"

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.04.23 14:35 - Son Güncellenme: 2013.04.23 14:36 - HABER MERKEZİ
A