Hülya Avşar: Aşkı çok kapalı yaşıyorum
Hülya Avşar'ın adına düzenlenen tenis turnuvasının ödül töreni, önceki akşam yapıldı. Muhabirlerin sorularını yanıtlayan Avşar, "Mutluyum ve keyifliyim. Tatilden yeni geldim ama yine gitmek istiyorum. Şimdilik aşk yok ama olursa bilmiyorum. Aşkı çok kapalı yaşıyorum" dedi
2018.10.23 10:14 - Son Güncellenme: 2018.10.23 10:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
Hülya Avşar'ın adına düzenlenen tenis turnuvasının ödül töreni, önceki akşam yapıldı.
Cadde'den Emrah Akçaay'ın haberine göre, dalgın halleriyle dikkat çeken oyuncu, muhabirlerin "Yoksa aşık mısınız?" sorusuna, yanıt verdi:
"AŞKI KAPALI YAŞIYORUM"
"Mutluyum ve keyifliyim. Tatilden yeni geldim ama yine gitmek istiyorum. Şimdilik aşk yok ama olursa bilmiyorum. Aşkı çok kapalı yaşıyorum"