Honda Türkiye, 20 Nisan'da üretime başlıyor

Honda Türkiye, 20 Nisan'da üretime başlıyor

Honda Türkiye, Kovid-19 salgını nedeniyle ara verdiği Kocaeli Şekerpınar'daki üretim operasyonlarına 20 Nisan'da tekrar başlayacağını açıkladı.

2020.04.16 17:20 - Son Güncellenme: 2020.04.16 17:21 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Honda Türkiye, 20 Nisan'da üretime başlıyor

Honda Türkiye'den yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının etkisiyle Kocaeli Şekerpınar'daki üretim operasyonlarını 23 Mart'ta geçici olarak askıya alan firmanın, gerekli tüm tedbirler alarak 20 Nisan'da faaliyetlerine tekrar başlayacağı kaydedildi.

Honda Türkiye, 2 Nisan tarihinde yaptığı duyuruyla üretim faaliyetlerine 6 Nisan'dan 13 Nisan'a kadar ara vermişti. Şirket daha sonraki açıklamasında ise Kovid-19 salgını sebebiyle üretim faaliyetlerine vermiş olduğu arayı 1 hafta daha uzattığını duyurmuştu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2020.04.16 17:20 - Son Güncellenme: 2020.04.16 17:21 - HABER MERKEZİ
A