Holosko da takımda kaldı

Holosko da takımda kaldı

Filip Holosko da "Feda" dedi ve Beşiktaş'ta kaldı. Siyah-Beyazlılar'ın satış listesinde olan Slovak oyuncu, alacağından 600 bin Euro fedakarlık etti, gelecek sezon da Beşiktaş forması giyecek...

2012.07.13 15:52 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Holosko da takımda kaldı

Beşiktaş yönetimi, oyuncuların alacakları konusunda yeni düzenlemelerini sürdürüyor.

Siyah-Beyazlı yönetimin çağrısına son olarak olumlu yanıt veren isim Filip Holosko oldu. Yönetimin, "Ya indirim yaparsın ya da gidersin" sözlerinden sonra kararını veren Holosko, alacağından 600 bin Euro fedakarlıkta bulundu.

Geçtiğimiz sezon Beşiktaş'ta 1 milyon 800 bin Euro'ya oynayan Slovakyalı futbolcu Filip Holosko, gelecek yılda da Beşiktaş'ın kadrosunda kalacak ve 1 milyon 200 bin Euro'ya oynayacak.

SAMET AYBABA'DAN FENERBAHÇE VE GALATASARAY'A MESAJ

Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, transfer döneminde bombaları arka arkaya patlatan Galatasaray ve Fenerbahçe'ye mesaj gönderere; "2 sene önce bizim takım da böyle transferler yaptı ama sezonu 4. kapatmıştı. Bunu unutmamak lazım" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.13 15:52 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A