'Hızlı adalet' isteyip veda etti

'Hızlı adalet' isteyip veda etti

Yargıtay Başkanı Nazım Kaynak, emekliye ayrıldığı için Yargıtay'da veda töreni düzenlendi.

2012.05.05 08:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
'Hızlı adalet' isteyip veda etti

Kaynak, burada yeni anayasa ile ilgili Yargıtay Başkanlar Kurulu'nca da benimsenen 12 konuyu ana hatlarıyla açıkladı. Kaynak'ın açıkladığı başlıklar arasında, "Anayasa'nın kısa olması, askeri yargı-sivil yargı ayrımının kaldırılması, insan hakları ihlallerinin yüksek mahkemelerce de denetlenmesi ve devletin yargılamanın 'adil yargılanma hakkı' çerçevesinde, makul sürede sonuçlanması için gerekli tedbirleri alması gerektiğinin anayasada yer alması" bulunuyor. Konuşmaların ardından Yargıtay Başkanvekili İhsan Akçin, Kaynak'a "onur belgesi" ve "onursal başkanlık" kimliği verdi. Törenin ardından Yargıtay protokol kapısında üyeler ve katılımcılarla hatıra fotoğrafı çektiren Kaynak, alkışlar ve karanfillerle uğurlandı.

Eşyasını 8 valizle taşıdı
YAŞ haddinden emekliye ayrılan Yargıtay Başkanı Nazım Kaynak'ın eşyaları 8 valize zor sığdı. Yargıtay binasının arka kısmında toplanan valizler bir minibüsle Kaynak'ın evine götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.05.05 08:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A