Hızını alamadı, hastaneye daldı

Hızını alamadı, hastaneye daldı

Silivri'de direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, otomobiliyle hastanenin giriş kapısına çarptı.

2014.06.20 10:09 - Son Güncellenme: 2014.06.20 10:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hızını alamadı, hastaneye daldı

Kaza, dün akşam saatlerinde meydana geldi. Silivri Terminali istikametinden gelen H.Ö. yönetimindeki otomobil yağmur sonrası yolun kayganlaşması sebebiyle hastanenin ana giriş kapısına çarptı. Hastanenin cam kapısı parçalanırken, araçta hasar oluştu. Kaza anında hastane girişinde kimsenin olmaması bir faciayı önledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.20 10:09 - Son Güncellenme: 2014.06.20 10:09 - HABER MERKEZİ
A