Hızını alamadı, bankaya çarptı

Hızını alamadı, bankaya çarptı

Aksaray'da direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, park halindeki motosikleti de altına alarak bir bankanın camına çarptı. Kazada şans eseri kimse yaralanmazken, telaşa kapılan ve ismi belirlenemeyen sürücü kayıplara karıştı.

2012.08.03 20:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hızını alamadı, bankaya çarptı

Olay, akşam saatlerinde şehir merkezinde bulunan bir bankada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 602. Caddeden Büyük Bölcek Köprüsü istikametine 68 EK 389 plakalı otomobille seyreden ismi belirlenemeyen sürücü, aniden sokağa girmek isterken direksiyon hakimiyetini kaybedip park halindeki motosikleti de altına alarak bankanın camına çarptı. Kaza sonrası neye uğradığını şaşıran sürücü, telaşa kapılıp olay yerinden firar etti.
Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.03 20:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A