Hırsızlık için girdiği evde kolunu kesti

Hırsızlık için girdiği evde kolunu kesti

ŞANLIURFA'da, bir eve hırsızlık için pencereden giren 36 yaşındaki Aziz T., camın kırılması sonucu kolunu kesti. Kanlar içresinde kalan kolunu tedavi ettirmek için hastaneye giden şüpheli polis ekipleri tarafından yakalandı.

2013.07.03 13:28 - Son Güncellenme: 2013.07.03 13:29 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Hırsızlık için girdiği evde kolunu kesti

 

Olay, gece geç saatlerde Bağlarbaşı Mahallesi 278'inci sokakta meydana geldi. İddiaya göre, pencereden bir eve giren 36 yaşındaki Aziz T., camın kırılması sonucu sağ kolunu kesti. Camın kırılma gürültüsüyle uyanan ev sahibi Hacı K., pencereden atlayarak kaçan şüpheliyi polise bildirdi. Olay yerine gelen ekipler, pencerede kan izini görmesi üzerine hırsızın yaralı olabileceği tahmin ederek hastane ve sağlık merkezlerinde önlem aldı. Kısa süre sonra eli kanlar içerisinde kalan bir kişi, Balıklıgöl Devlet Hastanesi acil servisine geldi. Burada tedavi olduğu sırada incelenen şüphelinin daha önce de hırsızlık suçundan kaydı olduğu anlaşıldı. Şüpheli Aziz T., hastaneye getirilen ev sahibiyle yapılan yüzleştirmede teşhis edilince gözaltına alındı. Asayiş Şube Müdürlüğü'nde sorgulanan şüpheli, 'hırsızlık' suçlamasıyla adliyeye sevk edildi.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.03 13:28 - Son Güncellenme: 2013.07.03 13:29 - HABER MERKEZİ
A