Hırsızların yarısı uyuşturucu kullanıyor

Hırsızların yarısı uyuşturucu kullanıyor

Adana'da ilk 6 ayda yakalanan yaklaşık bin 100 hırsızdan yüzde 50'sinin, uyuşturucu bağımlısı olduğu öğrenildi.

2013.07.01 09:45 - Son Güncellenme: 2013.07.01 09:47 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Hırsızların yarısı uyuşturucu kullanıyor

 

Edinilen bilgiye göre, hırsızlar genelde sabaha karşı, insanların uykusunun en derin olduğu zamanda ev ya da kimsenin olmadığı iş yerine girip hırsızlık yapıyor. Adana'da ilk 6 ayda meydana gelen yaklaşık bin 100 hırsızlık olayını gerçekleştiren zanlılardan yüzde 50'sinin uyuşturucu bağımlısı olduğu öğrenildi. Geriye kalan yüzde 50'lik kesim ise işsizlik, hastalık ve geçim kaynağı haline getirdiklerinden hırsızlık yapıyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.01 09:45 - Son Güncellenme: 2013.07.01 09:47 - HABER MERKEZİ
A