Hırsızlar pes dedirtti
Torbalı'da, önceki gün yaşanan bir olay pes dedirtti. İlçenin dört bir yanına kamera sistemleri kurulmasına rağmen hırsızlar yakalanacaklarını bile bile suç işlemeye devam ediyor.
2013.04.29 18:22 - Son Güncellenme: 2013.04.29 21:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
Hırsızlık olaylarında maddi boyutlar bazen yüksek miktarlarda olurken bazen cuz'i miktarlarda olabiliyor. Önceki gün yaşanan hırsızlık olayı şöyle gerçekleşti. 15 yıldır damacana su ve tüp satışı
yapan işyerlerinde servis elemanı olarak çalışan Halil İbrahim Işık, önceki gün tüp siparişini götürmek üzere bir siteye gitti. Siparişi vermek için apartmana giren servis elemanı Halil İbrahim
Işık, aşağı indiğinde motosikletinde bulunan mutfak tüpünün olmadığını gördü.
İNSANLAR BİLİNÇLENMELİ
Bir dakika gibi kısa süre de yaşanan bu olayın ardından servis elemanı Halil İbrahim Işık, çevreyi kolaçan etse de tüpü alıp kayıplara karışan kişi veya kişilerin izine rastlayamadı. Olayın
ardından insanların artık tüp çalmaya bile yeltendiğini belirten Işık, şöyle konuştu: "15 yıl boyunca başıma ilk defa böyle bir olay geldi. İlçede yaşanan hırsızlık olaylarını duyuyorduk fakat
motosikletten güpegündüz tüp çalınacağı kimsenin aklının ucundan bile geçmezdi herhalde. Çalınan sadece bir tüp. Burada önemli olan konu sokak ortasında böyle bir girişimde
bulunulmasıdır. Bu tür olaylarla ilgili insanların bilinçlendirilmesi gerekiyor. İnsanlar bilinçlendirilecek ki tüpü çalan kişi ya da kişiler yakalandıkları zaman hapis cezası alacaklarının bilincine
varacaklar. Ya da bu tür olaylara yeltenenler bu tür olayların toplumda dışlandığının bilincine varacaklar"