Hırsızlar metro istasyonlarındaki otomatlara dadandı

Hırsızlar metro istasyonlarındaki otomatlara dadandı

Bursa'da metro istasyonlarına koyulan yiyece içecek otomatları, son günlerde hırsızların hedefi haline geldi

2015.01.03 14:58 - Son Güncellenme: 2015.01.03 15:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Hırsızlar metro istasyonlarındaki otomatlara dadandı

Dün gece üç metro istasyonundaki otomat makineleri parçalanarak para kesesini çalındı. Son bir haftada şehirdeki sekiz istasyondaki otomatlardan yaklaşık 10 bin lira çalındığı belirtildi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşım şirketi Burulaş bünyesinde hizmet veren Bursaray'ın, Osmangazi ilçesindeki Demirtaş Metro İstasyonu'na giden kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, içinde çikolata ve suyun bulunduğu otomatı tornavidayla kırarak para kesesini çaldı. Nilüfer ilçesindeki Ataevler ve Altınşehir istasyonlarında da otomat makineleri de açılarak bozuk paralar çalındı. Güvenlik kameralarının göremediği yerlerde bulunan otomatları soyanların belirlenmesi için polis ekipleri harekete geçti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.03 14:58 - Son Güncellenme: 2015.01.03 15:53 - HABER MERKEZİ
A