Hırsızlar güvenlik kamerasını böyle kırdı

Hırsızlar güvenlik kamerasını böyle kırdı

Bursa'da bir iş yerine giren hırsızlar kendilerini görüntüleyen güvenlik kamerasını sopayla kırdı. İş yerine giren zanlılar, 5 bin TL değerinde elektrik kablosu çaldı.

2012.03.15 13:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Hırsızlar güvenlik kamerasını böyle kırdı
83720-hirsizlar-guvenlik-kamerasini-boyle-kirdi-4f61d1f26d99e.flv

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesinde bir elektrikçi dükkanına gece saatlerinde gelen kimliği belirsiz kişi, kapının kilidini kırmak için sopa ararken sitedeki güvenlik kamerasının kendisini görüntülediğini gördü. Çevrede araştırma yapan zanlı, arkasından dolaşarak kamerayı sopayla kırdı. Daha sonra yanındaki arkadaşıyla iş yerinin kapısını açan zanlı, 10 top elektrik kablosu çaldı. Dükkandan çıkan zanlılar, girdikleri iş yerinin kapısını kilitlemeyi de unutmadı. Zanlılar, kabloları plakası
alınamayan araca yükleyip kaçtı.
Sabah iş yerine gelen dükkan sahibi Metin Ayhan, kapıyı açıp kabloların yerinde olmadığını görünce hemen binanın girişinde bulunan güvenlik kamerasına baktı. Kameranın kırık olduğunu gören iş yeri sahibi polisi aradı.
Olay yerine gelen polis tarafından incelenen güvenlik kamerasında, kimliği belirsiz bir kişinin iş yerinde teftiş yapıp kamerayı kırdığı, zanlıların 2 dakika içersinde kabloları alarak olay yerinden kaçmayı başardığı tespit edildi.
İş yerinde 5 bin TL maddi zararının olduğunu söyleyen Ayhan, "Sabah geldiğimizde iş yerine girdiklerini gördük. Gece gelerek ilk önce inceleme yapmışlar, sonra güvenlik kamerasını kırarak içeri girmişler" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.15 13:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A