Hindistan'da tren vagonları tedavi merkezlerine dönüştürüldü

Hindistan'da tren vagonları tedavi merkezlerine dönüştürüldü

Hindistan'da tren vagonları, Covid-19 hastaları için hastane odasına çevrildi.

2020.04.01 15:06 - Son Güncellenme: 2020.04.01 15:06 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Hindistan'da tren vagonları tedavi merkezlerine dönüştürüldü

Ülkede hasta kapasitesi neredeyse dolan hastanelerdeki yoğunluğu azaltmak ve virüsün ülkede yayılmasına engel olmak adına vagonlar karantina merkezleri olarak kullanılacak.

Birleşmiş Milletler Hindistan'ın resmi sosyal medya hesaplarında paylaşılan görüntülerde, vagonlar hastalar için uygun hale getirildi. Ayrıca vagonların hastalara hizmet edebilmek için temiz ve hijyenik hale getirildiği belirtildi.

Hindistan Tren Yolları, yaklaşık 5 bin vagonun hastane odalarına dönüştürmek amacıyla kullanılacağını duyurdu. Aynı zamanda ülkede bazı spor kompleksleri de tedavi merkezlerine dönüştürüldü.

Hindistan Başbakanı Modi, geçtiğimiz hafta 1.3 milyar nüfuslu ülkede Covid-19 salgını önlemleri kapsamında sokağa çıkma yasağı ilan etti. Şu ana kadar 1,590 vakanın açıklandığı Hindistan'da virüs nedeniyle 45 kişi hayatını kaybetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.01 15:06 - Son Güncellenme: 2020.04.01 15:06 - HABER MERKEZİ
A