Hiç kimse mutlu değil

Hiç kimse mutlu değil

Fenerbahçe Teknik Direktörü Phıllıp Cocu basın toplantısı düzenledi.

2018.10.03 18:29 - Son Güncellenme: 2018.10.03 18:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hiç kimse mutlu değil

Fenerbahçe Teknik Direktörü Phıllıp Cocu basın toplantısı düzenledi.

Teknik direktör Cocu'nun açıklamaları:

"Son maçın ardından gelip soruları cevaplandırmadığım için sizden özür diliyorum. Yüksek duygular yaşıyordum, bu nedenle bazen kısa tutmanın doğru olduğunu düşünüyorum. Zagreb'de istediğimiz sonucu alamamıştık. Yarın kendi sahamızda oynayacağız. Enerjik ve çalışkan bir takımla karşılaşacağız. Futbol olarak kalitemizi göstermeliyiz. Ayağa kalkmayı en erken zamanda başarmayı planlıyoruz, tek isteğimiz bu. Kimse durumdan mutlu değil, mutlu olamaz. Özellikle taraftarlar mutlu olamaz. Taraftarların dışında kulüp de mutlu değil, oyuncular da mutlu değil."

(Ali Koç'un istifasını istediği kendisinin de de kabul etmediği iddiaları için) Bu konuda söyleyeceğim bir şey yok. Böyle bir şey gerçekleşmedi. Damien Comolli ile her zaman konuşuyoruz. Bu yolculuğa birlikte çıktık. Bu durumdan dolayı hepimiz rahatsısız. Bu durumdan çıkmak için çabalıyoruz. Tek söyleyebileceğim bu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.03 18:29 - Son Güncellenme: 2018.10.03 18:30 - HABER MERKEZİ
A