Hiç gitmek istemedi

Hiç gitmek istemedi

Güzel oyuncu ve şarkıcı Mine Çayıroğlu sevenleriyle buluştu.

2015.01.15 17:46 - Son Güncellenme: 2015.01.15 17:47 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Hiç gitmek istemedi

Magazin dünyasından bir süredir uzakta olan Mine Çayıroğlu, uzun bir aradan sonra çıkarttığı "Hayalperest" isimli albümünün lansman konserini önceki gece İstanbul Nublu'da gerçekleştirdi. Çayıroğlu'nu yakın dostları da yalnız bırakmadı.

Zerafeti, sesi ve repertuarı ile dinleyenlere unutulmaz bir gece yaşatan sanatçı,Türkçe ve İngilizce söylediği şarkıları ile dinleyicilerden tam not aldı. Mine Çayıroğlu konserin sonunda,"10 yıl aradan sonra, burada olmak, şarkılar söylemek benim için çok büyük keyif,hiç gitmek istemiyorum ama bundan sonra hep birlikte şarkılar söyleyeceğiz,çok özlemişim"dedi.

Kaynak: Sözcü

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2015.01.15 17:46 - Son Güncellenme: 2015.01.15 17:47 - HABER MERKEZİ
A