"Her yer yolsuzluk her yer rüşvet"
Fenerbahçeli taraftarlar, 17 Aralık operasyonuyla ilgili olarak "Her yer yolsuzluk her yer rüşvet" diye bağırdı.
2013.12.29 19:41 - Son Güncellenme: 2013.12.29 19:41 - Spor - HABER MERKEZİ
Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan Fenerbahçe - Kayserispor maçı öncesi Sarı-lacivertli taraftarlar hükümeti istifaya davet etti. Taraftarlar maça dakikalar kala, "Her yer yolsuzluk her yer rüşvet" ve "Hükümet istifa" şeklinde protestoda bulundular.