Her 100 çalışandan 35'i kayıtdışı

Her 100 çalışandan 35'i kayıtdışı

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek kayıtdışı ekonomi ile mücadelede yapılanları anlatıyor.

2015.01.30 14:31 - Son Güncellenme: 2015.01.30 14:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Her 100 çalışandan 35'i kayıtdışı


Kayıtdışı ile mücadelede 189 ülke arasında 56. sıradayız. Vergi denetimini arttırdık. Vergi denetim elemanlarının sayısını ve verilen eğitimin kalitesini arttırdık. 2002'den bu yana kayıt dışı ile ilgili bir çok adım atıldı.

Türkiye'nin kayıtdışı ile mücadelede başarılı olduğunu söylüyor. Kayıtdışının milli ekonomi üzerindeki payını yüzde 26.5'e çektik. 2018'de bu oranı yüzde 21.5'e çekmeyi hedefliyoruz. Her 100 çalışandan 52'si kayıtdışı idi bugün her 100 çalışandan sadece 35'i kayıtdışı çalışıyor. Bu da yüksek bir rakam. Burada yüzde 30'un altına indirmek hedefimiz.

Bu eylem planı 5 bileşen 62 eylem planından oluşuyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.30 14:31 - Son Güncellenme: 2015.01.30 14:31 - HABER MERKEZİ
A