Hentbolda fikstür çekildi
Erkekler ve Kadınlar Hentbol Süper Ligleri'nin, 2013-2014 sezonu fikstür kuraları Ankara'da çekildi.
2013.08.05 17:54 - Son Güncellenme: 2013.08.05 17:56 - Spor - HABER MERKEZİ
THF Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen kura çekimine, liglerde mücadele edecek bazı kulüplerin yetkilileri katıldı. Kura çekimi öncesinde federasyon yetkilileri, liglerde ilk hafta maçlarının 13-16 Eylül tarihlerinde oynanacağını bildirdi.
Hentbolda yeni sezonda, Kadınlar Süper Ligi'nde 10, Erkekler Süper Ligi'nde ise 14 takım mücadele edecek. Süper liglerde ilk haftanın maç programları ise şöyle:
Kadınlar:
Maltepe Belediyesi-Üsküdar Belediyesi
Ardeşen Gençlik ve Spor-İzmir Büyükşehir Belediyesi
Kastamonu Araç Belediyesi-Yenimahalle Belediyesi
Ankara Gaye Spor-Konak Belediyesi
Muratpaşa Belediyesi-Çankaya Belediyesi Anka Spor
Erkekler:
Bursa Nilüfer Belediyesi-Gençlerbirliği
Ankara İl Özel İdare-Beşiktaş
İstanbul Anafen Koleji-Trabzonspor
Mersin Hentbol Spor Kulübü-Antalyaspor
Maliye Milli Piyango-İstanbul Yeditepe
İzmir Büyükşehir Belediyesi-Adana Çukobirlik
Çankaya Belediyesi Anka Spor-Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor