Hentbolda Danimarka'yı rahat geçtik
Türkiye, tatil edilen maçta Danimarka'yı 24-17 yendi.
2014.06.13 11:21 - Son Güncellenme: 2014.06.13 11:21 - Spor - HABER MERKEZİ
1. Dünya İşitme Engelliler Hentbol Şampiyonası'nda Türkiye, tatil edilen maçta Danimarka'yı 24-17 yendi.
Şampiyonada dün oynanmaya başlanan, ancak 24. dakikasında tatil edilen Türkiye-Danimarka karşılaşması bugün yapıldı. Uluslararası İşitme Engelliler Federasyonu'nun Hırvat delegesi Mario Lusic'in kararına itiraz etmesi sonrasında hakem maçı tatil etmişti.
Şampiyonada yarın, Sırbistan-Brezilya, Rusya-Danimarka, Hırvatistan-Türkiye müsabakaları yapılacak.
Türkiye: 24 - Danimarka: 17
Salon: Atatürk
Hakemler: Recep Özkan (Türkiye), Murat Bıçaklı (Türkiye)
Türkiye: Emre 1, Taşkın, Cem 1, Ali Rıfat 1, Tugay 2, Mehmet 2, Remzi, Mustafa 5, Serkan, Hamza 6, Murat, Ahmet, Ali İsmet, Tahsin 6, Onur
Danimarka: Iversen, Loving 4, Emil, Witt, Olsen, Hansen 3, Terkelsen, Madsen, Tomas 1, Jundgren 3, Jansen 2, Lejsgaard, Haardeel 1, Pedersen, Lenny 3
İlk yarı: 12-8