Hentbol Kadınlar Süper Lig'de ikinci hafta

Hentbol Kadınlar Süper Lig'de ikinci hafta

Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nin 2. haftasında Kastamonu Belediyespor, deplasmanda Tekirdağ Süleymanpaşa'yı 31-26 yendi.

2022.09.20 17:24 - Son Güncellenme: 2022.09.20 17:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hentbol Kadınlar Süper Lig'de ikinci hafta

Muratlı Atatürk Spor Salonu'nda oynanan müsabakanın ilk yarısı, Kastamonu Belediyespor'un 17-12 üstünlüğüyle tamamlandı.

İkinci yarıda da skordaki üstünlüğünü sürdüren Kastamonu Belediyespor, karşılaşmadan 31-26 galip ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.09.20 17:24 - Son Güncellenme: 2022.09.20 17:24 - HABER MERKEZİ
A