Hemşireler 'teşvik' istiyor

Hemşireler 'teşvik' istiyor

İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü önünde toplanan Tüm Aile Sağlığı- Sağlık Memuru- ATT Hemşire ve Ebe Derneği (İSAHED) üyeleri, Sağlık Bakanlığı tarafından açıklanan destek ve teşvik ödeme düzenlemesini protesto etti.

2022.09.17 13:38 - Son Güncellenme: 2022.09.17 13:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hemşireler 'teşvik' istiyor

İSAHED Yönetim Kurulu Başkanı Vildan Aydın, "Açıklanan yüzde 3 oranla destek ve teşvik ödeme düzenlemesinde hizmetimizin niteliği gibi emeğimizin, eğitimimizin karşılığı da yok sayıldı. Hizmet sunanın ve hizmet alanın hakkettiği sağlık sistemini tesis etmek için sahanın sesine kulak verin" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.17 13:38 - Son Güncellenme: 2022.09.17 13:38 - HABER MERKEZİ
A