Hemşireler, diyaliz hastası çocuklar için palyaço oldu
VAN'ın Başkale İlçesi'nde çocuk servisi ve diyaliz hastalarının olduğu serviste hemşireler palyaço gösterisi yaptı.
2016.04.08 11:09 - Son Güncellenme: 2016.04.08 11:09 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Başkale Devlet Hastanesi Çocuk Servisi'ndeki hastalar ilginç bir gösteriyle karşılaştı. Sabah palyaço kıyafeti giyen iki hemşire diylaiz hastası çocukların bulunduğu bölüme girerek çeşitli gösteriler yapıp çocuklarla sohbet etti. Bir anda karşılarında palyaço kıyafeti giyen hemşireleri gören çocuklar şaşırdı ve bol bol gülerek moral buldu. Hastane Müdürü Aytekin Taş, bu tür etkinliklerin devam edeceğini belirterek, "Burada tedavi gören çocukların morale çok ihtiyacı var. Bizim etkinliğimizin amacı da bu çocuklara moral vermekti. İnşallah başarılı olmuşsuzdur. Çocuklarımızın sevincini görmek bizi mutlu etti" dedi.