Hemşire 'geber' deyince şikayetçi oldular

Hemşire 'geber' deyince şikayetçi oldular

Kırklareli'nde kaza geçiren memur çift, kaldırıldıkları devlet hastanesinde görevli hemşire Ayşen P.'nin hakaretlerine maruz kaldıkları iddiasıyla şikâyetçi oldu.

2019.10.03 09:04 - Son Güncellenme: 2019.10.03 09:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hemşire 'geber' deyince şikayetçi oldular

Sabah gazetesinden Osman Asiltürk'ün haberine göre, 28 Eylül'de yaşanan olay iddiaya göre şöyle gelişti: Adalet Bakanlığı'na bağlı memur olan Ergin Y ile işe Gizem Y., Tekirdağ'dan kiraladıkları araçla Kırklareli'nin Demirköy ilçesine geziye gitti. İğneada'ya da gitmek isteyen çift, kaza yaptı. Çift, ambulansla Kırklareli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

İddiaya göre kan alınırken kolundan kan damlayan Gizem Y., kanın silinmesini rica edince Ayşen P., "Senin burada uşağın mı var" dedi. "Sen nasıl böyle konuşuyorsun" sözlerine ise hemşire, "Geber" yanıtını verdi. Ergin Y.'nin kendisini Sağlık Bakanlığı'na şikâyet edeceğini söyleyeceğini duyan hemşire bu kez, "S.ktir lan' sözüyle çıkıştı. Taraflar birbirinden şikâyetçi oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.03 09:04 - Son Güncellenme: 2019.10.03 09:04 - HABER MERKEZİ
A