Hem iftar hem sünnet

Hem iftar hem sünnet

Gemlik Aşevi ve Hanımlar Kültür Derneği tarafından organize edilen sünnet şöleni ve iftar yemeği geniş katılımla yapıldı.

2013.07.16 13:44 - Son Güncellenme: 2013.07.16 13:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Hem iftar hem sünnet

İnci Özsabuncu ve ekibi tarafından gerçekleştirilen programa ilçe kaymakamı Cahit Işık, Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, ilçe milli eğitim şube müdürleri Burhan İnan ve Mehmet Duran ile çok sayıda davetli katıldı. Bayraktar Nur Düğün Salonu'nda yapılan ve 25 çocuğun erkekliğe ilk adımı attığı sünnet programı ile başlayan ve çeşitli ilahi ve dualarla devam eden program, hep birlikte yenilen iftar yemeği ile devam etti. İftar yemeğinin ardından Kaymakam Işık ve Belediye Başkanvekili Yılmaz, sünnet olan çocuklara çeşitli hediyeler sundular.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.16 13:44 - Son Güncellenme: 2013.07.16 13:47 - HABER MERKEZİ
A